چند راه‌کار طلایی تا خانه زیباتر شود!

بازسازی منزل-سالن پذیرایی
5838 بازدید
30 بهمن 1401
بدون نظر

برای آن‌که خانه سروشکلی جذاب به خود بگیرد، باید قبل از انتخاب و خرید لوازم اصلی خانه، سراغ نمای دیوار، سقف پذیرایی و دیزاین آشپزخانه برویم. در واقع برای آن‌که اصول دکوراسیون داخلی را در منزل اجرا کنیم، باید از خود سازه خانه شروع کنیم. در این مطلب  قصد داریم که به ایده‌هایی برای داشتن خانه‌ای زیبا و امروزی بپردازیم و نکاتی را برای سروسامان دادن منزل به شما بگوییم.

برای تغییر دکوراسیون داخلی، سراغ کدام بخش از خانه برویم؟

برای شروع تغییر در دکوراسیون داخلی منزل، ابتدا باید به سراغ قسمت‌های مختلف سازه خانه خود برویم و با ایده‌های جذاب، ظاهری نو از آن‌ها بسازیم. بخش‌هایی از خانه که به سراغ‌شان خواهیم رفت، عبارتند از:

  • دیوار
  • سقف
  • آشپزخانه

این بخش‌ها هرکدام با استفاده از طرح‌ها و ایده‌هایی جذاب، می‌توانند ظاهری نو و مدرن پیدا کنند تا خانه با یک تغییر دلچسب، به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود. در ادامه به بررسی راه‌کارهایی برای تغییر نمای هرکدام از قسمت‌های گفته شده می‌پردازیم و

با دیوار خانه چه کنیم؟

برای آن‌که نمای دیوار خانه از آن ظاهر کسل‌کننده و یک‌دست سفید خود خارج شود، راه‌کارهای بسیاری وجود دارد که تک‌تک به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

جسارت انتخاب رنگ خاصی از کاغذ دیواری

هیچ دلیلی ندارد که چهار دیوار خانه به یک شکل و یک رنگ باشد. وقتش رسیده که سراغ تغییر و ساختارشکنی برویم و یکی از دیوارها را متضاد بقیه طراحی کنیم. آسان‌ترین روش ایجاد تضاد در بین دیوارها، انتخاب یک کاغذ دیواری خوش‌طرح‌ورنگ است که در مدت چند ساعت به‌راحتی روی دیوار خودنمایی خواهد کرد.

دیدگاه شما
بر روی (من ربات نیستم) تیک بزنید